Relaties met onze uitgebreide gemeenschap in de Leidse regio zijn belangrijk voor ons. We zijn dan ook trots om geassocieerd te worden met de volgende organisaties:

De Leidse KoorschoolDe Leidse Koorschool: Zingen voor kinderen en volwassenen. De Leidse Koorschool is opgericht in 2012 en heeft als uitgangspunt: Samen musiceren is samen plezier maken.

Het plezier wordt des te groter, wanneer het begrip van de muziek groter wordt. Educatie is daarom het speerpunt bij De Leidse Koorschool.

Contact Groep Leidskoren

Contactgroep Leidse Koren: Samenwerkingsverband van Koren in de Leidse Regio. Bij de Contactgroep zijn circa 40 koren uit de Leidse regio aangesloten. Dat zijn ongeveer 1400 zangers en zangeressen. We streven ernaar de planning van onze concerten te coördineren; de samenwerking tussen de koren te bevorderen; informatie over koorzang uit te wisselen; en onze gemeenschappelijke belangen te behartigen.

Bibliotheek plus Centrum – Centrum voor Amateurkunst.

Leidse Koorboeken.

Leids Amateur Kunstfestival.