Het Leids Kamerkoor heeft plaats voor een lage alt.

Zoek je een goed kamerkoor, een betrokken groep mensen die mooie en bijzondere projecten uitvoert? Dan heeft het Leids Kamerkoor jou iets te bieden.

Plezier in het zingen staat bij ons centraal, en daarom repeteren we intensief. Van nieuwe leden verwachten we koorervaring, muzikaliteit en het vermogen om zelfstandig thuis muziek in te studeren. Zo kunnen we tijdens onze repetities direct samen muziek maken. Wij verwachten ook dat je iets wilt bijdragen aan de verdere ontwikkeling van het koor.

Bij het Leids Kamerkoor is natuurlijk ook plaats voor ontmoeting en ontspanning. De goede onderlinge sfeer is een sterk punt. Na de repetitie drinken degenen die zin hebben nog iets in een café in de buurt.

Auditie doen

Heb je belangstelling? Maak dan een afspraak om vrijblijvend enkele avonden mee te repeteren:

Marie-Louise Kamphuis Email info@leidskamerkoor.nl

Als je vervolgens lid wilt worden, volgt hierna een auditie.

Projectlidmaatschap
In een enkel geval kun je je aanmelden om op projectbasis mee te doen aan een concert. Maar onze voorkeur gaat uit naar vaste leden.

Praktische zaken
Wij repeteren op dinsdagavond van 20.00 tot 22.30 uur in het Lentelokaal van het Kunstcentrum Haagweg 4 in Leiden, naast theater Ins Blau. De contributie bedraagt € 31 per maand.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met onze secretaris Marie-Louise Kamphuis. info@leidskamerkoor.nl.