Wij zijn dankbaar voor de steun van de volgende organisaties:

Gemeente Leiden

Met ruim 120.000 inwoners is Leiden, naar inwoneraantal gemeten, na Rotterdam, Den Haag en Zoetermeer de vierde gemeente van Zuid-Holland. De Sleutelstad, zoals de bijnaam van de stad, verwijzend naar het stadswapen, luidt, heeft de oudste universiteit van Nederland. Daarnaast is de stad bekend om de rijke geschiedenis en de oude binnenstad, met grachten, monumentale bouwwerken en hofjes. Bezoek de gemeente website voor meer informatie.

Floreat Musica

De Stichting Floreat Musica wil de professionalisering en innovatie van kamerkoormuziek bevorderen, met name in Leiden. Zij doet dit onder andere door activiteiten te ondersteunen, die kamerkoormuziek combineren met andere kunstdisciplines als de beeldende kunsten, dans en drama en door het organiseren en / of ondersteunen van voor het publiek toegankelijke culturele evenementen. Deze activiteiten vinden plaats zowel binnen Nederland als ook internationaal.

Maak het kamerkoorleven rijker: steun de stichting! Bezoek de Floreat Musica website voor meer informatie.

Fonds 1818

Het fonds steunt projecten op het gebied van zorg, welzijn, kunst, cultuur, natuur, milieu en educatie. Bezoek de Fonds 1818 website voor meer informatie.

VSB Fonds

VSBfonds geeft geld aan sociale en culturele projecten en verstrekt beurzen. Bezoek de VBS Fonds website voor meer informatie.

Prins Bernhard Cultuurfonds

Het Prins Bernhard Cultuurfonds is bevlogen pleitbezorger van cultuur, natuur en wetenschap. Met financiële bijdragen, opdrachten, prijzen en beurzen stimuleren we bijzondere initiatieven. Bezoek de Prins Bernhard Cultuurfonds website voor meer informatie.

Ontwikkelings Atelier

Ontwikkelings Atelier: de werkplaats waar uw ontwikkeling vormt krijgt: mentale vrijheid en innerlijke ruimte, zicht op uw talent, uitspreken wat u beweegt.

Celine’s Zaak

Celine’s Zaak: Grafisch ontwerpster sinds 1988, opgeleid aan de Koninklijke Academie van Beeldende Kunsten te Den Haag. Sterke punten: klantgericht, creatief en betrokken. Opdrachten o.a. van overheid, wetenschappelijke uitgeverij, verschillende IT-bedrijven, diverse welzijnsorganisaties en uiteraard menig particulier.

Wij zijn trots op onze goede betrekkingen met de andere organisaties in de Leidse regio: zie hier voor meer informatie over ons netwerk.